קול סנטר ישראל - מענה אנושי לעסקים ולפרטיים, המעוניינים במענה אנושי איכותי, כזה שיענה על כל צרכיהם באישורים, הזמנות ועוד.

שירות מענה אנושי זה בהחלט צעד חכם שכל עסק יכול לעשות ומן הראוי שאן יעשה. בעידן הדיגיטאלי שבו אנו חיים הצורך במענה האנושי הולך וגדל ביחס הפוך להליך הדיגיטציה המתפשט. כלומר, ככל שיש לנו סביבה יותר דיגיטאלית ככה יש פחות מענה אנושי ובכלל סיג ושיח אנושיים. מכאן שכאשר מגיע שעת המצוקה וצריך משיהו בשר ודם למתן מענה אז פשוט אין בנמצא. שרות מענה אנושי מגיע כדי לענות בדיוק על הסוגיה שבנדון. טרם נמצא המענה לקול האנושי מעבר לקו.

כתוצאה מהצורך הכול כך טבעי במגע ובדיבור עם בני אדם, אז כל עסק שמצליח לתת ולו חלק מהמענה זוכה ליתרון יחסי חשוב ולערך מוסף מבחינת מה שהוא מציע ללקוחות שלו. כדי לסייע במימון של אותו שירות מענה אנושי אז ניתן לפנות לאותם מוקדי קול סנטר. שם ניתן לקבל את השירות ולבחור במסלול של לשלם פר שימוש. כלומר, רוכשים שעות ומפעילים את המונה בהתאם לצורך שהתעורר מצד העסק. בכך מתקיים העיקרון המנחה שכבר הסכירו חכמים: זה נהנה וגם זה נהנה.

צור קשר