קול סנטר ישראל - מענה אנושי לעסקים ולפרטיים, המעוניינים במענה אנושי איכותי, כזה שיענה על כל צרכיהם באישורים, הזמנות ועוד.

קול סנטר זה אמצעי מתקדם שתפור במיוחד עבור זירת העסקים המודרנית של המאה ה-21. במקום להחזיק פקידות שמשרה מלאה שכל תפקידן זה לענות על טלפונים, ניתן להוציא את השירות ולחסוך בעלויות מחד וליעל את המענה מנגד.

 

מלבד מתן מענה מקצועי לכל הפונים, ניתן גם להציע שירותים מתקדמים. כך למשל ניתן לפרסם מודעת דרושים ולהיעזר בשירות כדי לענות לכל הפונים. בעזרת תוכנת מחשב ייחודית ומתקדמת ניתן למיין את כל השיחות ביעילות מרבית.

 

המערכת בנויה כך שניתן לבצע תקשוב לשיחות מבלי להיות מעורב. כלומר, אם לקוח מסוים שהוגדר מראש באמצעות מספר הטלפון שלו מתקשר למוקד, מי ששכר את השירות מקבל איתות למכשיר שלו והוא יכול לבצע האזנה לשיחה.

 

היתרון הגדול של השירות זה שמצד אחד זה מיקור חוץ אבל מצד שני זה עדיין מענה אנושי. כמו כן ניתן להשיג מערך של מענה שפועל 24 שעות סביב לשעון ולא רק שמונה עד חמש או אפילו עד 22:00 במידה ומפעילים משמרת נוספת.

צור קשר