Call center , ממש כפי שהמונח רומז, זה שירות של מוקד מענה טלפוני. אלא שבניגוד למענה הסטנדרטי של קבלת השיחה ורישום הודעה, פה מדובר על מענה חכם. לאמתו של דבר מדובר על תוכנתIsrael software solutions שמבצעת שירות יעיל של תקשוב ומיון שהתאם להגדרות. בישראל השירות קיים בכל מיני מתכונות כבר מספר שנים אבל רק לאחרונה התגבש לכדי מנגנון יעיל ומועיל. ישראל אמנם נחשבת למתקדמת מבחינת הי טק, אבל בתחום המענה החכם והאנושי רק עכשיו צמצמנו פערים.
בעולם התחום של call service הולך ותופס תאוצה גם כן. מדובר במגמה רחבה יותר של שינוי סביבת העבודה המשרדית. כשם שיש כבר פחות צורך במשרד ואת מרבית העבודות ניתן לבצע מהבית, כך גם את שירות המזכירות ניתן להוציא למיקור חוץ. הקול סנטר מהווה כבר כיום קרוב ל-50 אחוז ממערך המענה הטלפוני בקרב העסקים הבינוניים בארה"ב וזאת רק ההתחלה כאמור. הנחת העבודה הנה כי המיתון המעמיק והצורך בהתייעלות יגדילו עוד יותר ת הביקוש לשירות המהפכני שכמו יין טוב הולך ומשתפר עם השנים.
.