מוקדים טלפוניים הם הלהיט התורן. מבחינת מענה לצורך מקצועי הרי שמדובר בשירות שכבר קיים שנים שרק עכשיו הולך צעד ענק קדימה בכל הקשור למתן שירות מקצועי מן המעלה הראשונה. חלק ניכר ממרכזי הקול סנטר מוקמים בירושלים שם ניתן באמצעות ההרכב הדמוגרפי להשיג הן חרדים והן ערבים. למותר לציין שחלק ניכר מהערבים והחרדים שנענים לאותן מודעות דרושים משתלבים לאחר מכן במוקדים אחרים ולאו דווקא בעמדות ייעודיות. כלומר מוקדי השירות מהווה את כור ההיתוך החדש של החברה הישראלית המורחבת.
קול סנטרים טובים למעשה מקיפים את כל הצרכים של לקוחות הקצה כמו גם של בעלי העסקים. הפרופיל הממוצע של העובדים בקול סנטרים זה סטודנטים ברובם. הצורך בשליטה בהרבה אופקים מצריכה השקעה לא מעטה שלא כולם מוכנים לעשות. מנגד זה תחום שדורש מעת לעת גם לעבור השתלמות ומכאן שממש שניתן להתמקצע בתחומים שונים. מי שיצליח להתקדם בצורה טובה ימצא את עצמו במהרה בעמדת מנהל של מוקד שירות וזה כבר בהחלט עמדת זינוק לתפקידי ניהול זוטרים ובינוניים.