קול סנטר ישראל - מענה אנושי לעסקים ולפרטיים, המעוניינים במענה אנושי איכותי, כזה שיענה על כל צרכיהם באישורים, הזמנות ועוד.

מענה טלפוני לעסקים זה פתרון מצוין לזירה עסקית שבה לא ניתן להפקיר עוד את שירות הלקוחות. המענה הטלפוני הופך להיות חלק רציני יותר ומשמעותי יותר גם מהבחינה העסקית. תפעול נכון של יחידת מענה יכול לסייע גם בלימוד על מה מעניין את הלקוחות ומה מפריע להם במוצר. כמובן שהמונח טלפוני תופס גם לגבי הסלולארי. כך שניתן לנהל היום עסק שלם ממרומי מגדל שן עם יד אחת שמחזיקה בסלולארי ואחת לוגמת בירה. הטלפונים החכמים מאפשרים מתן מענה לכל צרכי מהשרד כמעט. כאמור, למענה אנושי אין עדיין תחליף.

המענה האנושי מעבר להיותו בשר ודם הוא גם חושב. הרבה שירותי מענה אוטומטי מסוגלים לתת פתרונות, אבל עד שמגיעים אליהם כבר חולף זמן יקר. המענה האנושי עדיין מסוגל להבין את אופי הבעיה ולהשיג את הפתרון ביעילות מרבית. גם הקולות מן העבר השני של הקו לעולם יעדיפו בשעת צרה ומצוקה שאם לא כן הם לא היו מתקשרים, לדבר עם בני אדם ולא עם רובוטי חסרי שם ופנים.

צור קשר