קול סנטר ישראל - מענה אנושי לעסקים ולפרטיים, המעוניינים במענה אנושי איכותי, כזה שיענה על כל צרכיהם באישורים, הזמנות ועוד.

מוקד הודעות בעבר היה המקום במערכת העיתון שבו הצטברו הודעות. כיום המוקד זה מרכז עצבים חשוב שבתפעול נכון מעניק יתרון יחסי עצום לעסק על פני המתחרים. ראשית

מן הראוי לציין כי מוקד ההודעות המדבור זה גוף מאויש על ידי עובדים ולא עוד אפליקציה או תוכנה. המוקד שבנדון מגדיל משמעותית את המענה של העסק שכן במקום קו אחד ואיש אחד שיכולים לענות על שיחות נכנסות, מקבלים מערכת רב קווית שמוודה שלא נפספס אף שיחה ולמעשה אף לקוח.

העלות של כל אותם מוקדי הודעות משתנה בהתאם לאפיון של בעלי ה עסקים. אבל כל עסק שמתכנן לשרוד ולהמשיך לתפקד במאה ה-21 חייב שתהיה לו יכולת להעניק מענה יעיל ונכון לכל פניה. המוקדים פועלים עבור מספר עסקים כך שאת העלות ניתן לחלק בין מספר גורמים. בנוסף, המוקד מאפשר לבעלי העסק, בעיקר בעסקים הקטנים, לצאת לחופשה תוך וידוי שיש מי שמעניק מענה מקצועי לכל פניה ולכל טרוניה. בלע העסק יכול מצד בכל רגע ובכל מקום להשגיח על השירות מרחוק.

צור קשר